A BMW autós kínálatának a csúcsán az M-es, azaz Motorsport változatok állnak. A civil verzióknál erősebb, sportosabb és sokkal drágább járművek az egész modellkínálatot érdekesebbé teszik, többek között azért, mert külsőben sokszor alig térnek el a leglassabb verzióktól.
A HP2 Sport már önmagában a boxer kínálat csúcsa, hiszen még két közeli rokonánál, a Megamotónál és az Endurónál is erősebb, gyorsabb, és legalább annyira szórakoztató. Az endurance világbajnokságon kiemelkedően sikeresek kategóriájukban, persze a háttértámogatás is az egyik legkomolyabb. Az eredményeket a BMW egy limitált szériás sportmotorral ünnepli, amely mindössze 400 példányban készül. A fényezés az endurance versenymotorra emlékeztet, a 178kg szárazsúly mellé 133 lóerő és 115Nm társul. A BMW HP2 Sport Motorsport-ot elvileg csak Európában fogják forgalmazni, az ára nem ismert, de akit ez érdekel a legjobban, az úgysem tudja megvenni. Bár közel sem vagyok olyan BMW motor fanatikus, mint egyes kollégák, azért pár év múlva örömmel tolnék be egy ilyet a garázsba a szintén használtan vásárolandó E46 M3-as BMW mellé….
Cimkék:
Unod az olajos munkákat vagy a szervízlátogatást? Már létezik önjavító motor, ami képes magától összerakódni. Nem hiszed? Nézd meg ezt a videót!
Elolvasom »Korábban beszámoltunk a Buell bezárását előirányzó döntésről. A szomorú pillanat elérkezett, legördült az utolsó Buell az összeszerelő padról.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Az sokkal inkább az S1000RR
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_s1000r%20motorsport.htm
E46?
Haladjunk a korral!
Inkább E92 M3. Az az autó egy igen széles vigyort tud az ember arcára ragasztani! 🙂
Egyetértek Rnie-vel… …abban ABS-kipörgésgátló és kész… …és az a 321 paci azért viszi rendesen. Egy a baj: Nagyon ritkán lehet széttuningolatlan és nem széthajtott példányt találni.
Ennek ellenére én inkább kis-súly párti vagyok, volt szerencsém lotus-al versenypályán körözgetni… …azt kell mondjam aki nem próbálta el sem tudja képzelni
Persze az is BMW…
eko!
Nekem az E46 is előrelépés, mert most csak E36 van, abból is a régebbi:) Ez csak 286le, az előző 321 volt. (az is E36)
Vadasz:
Az E46 M3 már 343le, és teli van elektronikával. Az E36-okban ABS és sperr van, biztonsági extraként :))) Ráadásul ezek olcsó autók ma már, 1.3-3m között mennek, egy jól felszerelt kisautót sem kapni ennyiért:)
És nem, nem vagyok BMW mániás, az a Mackó 🙂
Mackó nem BMW mániás, csak realista! :-))