A válság az olyan prémium márkákat sem kíméli, mint a BMW. A harmadik negyedévben értékesítésük 8,4%-kal csökkent az előző év hasonló időszakához képest (ez 22.741 motor értékesítését takarja), ami egyben azt is jelenti, hogy az év első 9 hónapjában 13,7%-kal kevesebb motort értékesítettek, mint 2008-ban ilyenkor.
A fenti számok tükrében a BMW-nek is hasznos, hogy Markus Hofman, elit német divatfotós az S1000RR-t használta legújabb divatfotózásának szerves részeként. A fotós egyébként már dolgozott a BMW-vel a K1300R kapcsán, a bajorok elegáns, úriember hozzáállásához illő képeket készített. Véleménye szerint az ilyen témájú képek általában nem túl művésziek, sokkal inkább egyfajta lazaságot sugároznak – azaz a pasik zsigeri ösztöneire próbálnak hatni. A profi fotós elképzelése ettől eltér, így nem is a szokásos vetkőzős képeket láthatjuk – képei valóban sokkal inkább művésziek. A modellek is a divatszakmából kerültek ki – magyarán vékonyak, magasak. Tudomásom szerint a pasik legtöbbje sokkal inkább az egészségesen gömbölyű hölgyeket tartja vonzónak, de azért meg kell jegyezzem, egyik-másik fräulein valóban tetszetős külsővel rendelkezik.
Cimkék:
Mindenkiben más kép él egy ideális utcai motorról, annak technikai paramétereiről, képességeiről és persze megjelenéséről. A CR&S Duu valószínűleg legtöbbünk számára messze áll az ideálistól.
Elolvasom »A gyorsasági motorsport csúcsát a motoGP jelenti. Aki igazán híres akar lenni, annak itt kell győznie. Ben Spies a World Superbike sorozat legújabb bajnoka most megkapja az esélyt.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Azt nem akartam beleírni a cikkbe, hogy igazából én ezt hülyeségnek tartom. A csajok – hm… A motorotok – hmmm… A kettő együtt? Pl. egy kiállításon?! Na ne. Ki nem állhatom, ha nem látom/tudom fotózni a gépeket a libáktól.
Ha ne adj istem mégis van létjogosultsága a dolognak akkor meg legyen zsigeri alapon működő, egyelőre nekem Ő van a toppon: http://www.superbike.co.uk/gallery/d/4461-2/Kitty+Lea.jpg
😀 hát ahogy ezek a csajok néznek…nem túl szexi. mintha nem is tudom vmi bajuk lenne:) támadó menyét fej asszem. utoljára a kaptár 1 ben volt egy csajnak ilyen feje hát azt is nagyon megutáltam. idegesító volt.
és ja túl vékonyak.
Az még nem jutott eszükbe a BMW-nél, hogy esetleg az eddig is igen drága kevesek számára elérjhető motorjaikat most némi pénz hiányában kevesebben veszik? :)Természetesen árcsökkentésről szó sem lehet, de ha netán igen még akkor is húzós lenne. Ezen pár nunás pózolós fotója nem sokat segít asszem 🙂 Itt hozzátenném, hogy kedvenc márkám a BMW.Minden képpen ezt vennék ha anyagi helyzetem engedné. De a szemét nem engedi 😀
Jah és azt a támadó menyét fejűt “megennéd még a háborúba” :))
Ezzel a reklámmal kire akarnak hatni? Talán az idegekre… Pasiknak, hogy vegyenek ilyet, mert nézzétek, milyen jó (?!?) nőkkel mutogatjuk a gépeket? Vagy esetleg csajoknak, hogy ti is lehettek ilyen szexik, ha BMW-t vesztek? Én nem akarok ‘ilyen’ lenni. Sz’al nem t’om.