Nem kevesebb, mint 700 bar nyomás uralkodik a hidrogénes Burgman 10 literes tartályában, amellyel 350 kilométert tud megtenni az elektromos hajtású robogó. A teljesítmény és a menetdinamika egy 125-ösnek megfelelő szintű.
Az elektromos motor vinnyogásán kívül az üzemanyagcella rendszer hűtője hallható. Egy olyan kombináció, amelyet előbb vagy utóbb megszokott komponense lesz a remélhetően csökkenő városi alapzajnak. A kipufogóból vízen kívül más nem távozik, így a város légminőségét is javítaná, ha tömegesen elterjedne.
Azt gondolom maga a konstrukció már életképes, a hidrogénkutak erdeje azonban egyelőre nem csak nálunk hiányzik…
A korábbi híreknek megfelelően bemutatták a Gladius 400 köbcentis változatát, amely megfelelő ár esetén igen kiváló alternatíva lehet a vérszegény kismotorok és a 600-asok között tátongó űrben.
Ugyanezzel az erőforrással van felszerelve a Boulevard 400, amely a stílusos kis chopperek táborát igyekszik erősíteni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »