A Nipponia 2008-ban mutatkozott be az EICMA-n, három formabontó robogót láthatott a közönség az új gyártó standján. Úgy tűnik az innovatív technikai megoldásokkal készülő robogók fejlesztése a célba ért, az idei kiállításon a Nipponia üzleti tervét is ismertetni fogja, amelyben már most nagy hangsúlyt fektetnek a megbízhatóságra.
A motorok formatervét az a Sotiris Kovos készítette, aki a Toyota Yaris-ért is felelős. A három motor, Eizo, Vorrei, Arte, korszerű négyütemű meghajtással készül. A motorok hengerűrtartalma 200, 150 és 125 köbcentiméter. Míg a futurisztikus Eizo egy (16 hüvelykes) nagykerekű maxirobogó, mely alapvetően szokatlan formájával hívja fel a figyelmet magára, a másik kettő masina jóval konvencionálisabb, kevésbé szokatlan kialakítású igásló, a szokásos 13 hüvelykes kereken.
Bár a gazdasági válság idején egy új gyártó helyzete nem könnyű, de a Nipponia olyan termékeket kínál jövőbeli vásárlóinak, amire a legnagyobb szüksége van a világnak: takarékos, kis méretű közlekedési eszközöket.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Az erőforrás az saját lesz benne vagy valamelyik “meglévőt” épitik be?
Csak nem, hogy tetszik?
🙂