A kétütem gyilkosai

Szabály
2009. október 19., hétfő - TeeJay

Lombardia a motorosoknak több szempontból is fontos hely. Most egy kétes értékű dologgal bővül az olasz tartomány „dicsőséglistája”.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

eko -

Jól van. Megnyugodtam.


Eddig azt hittem, hogy csak a mi politikusaink ilyen dilettánsok, de már látom, hogy vannak még helyek, ahol sokan azzal foglalkoznak, amihez a legkevésbé értenek.



Kíváncsi lennék arra a személyes indittatásra, ami ezt a rendeletet szülte.


Vajon egy milánói dugóban hosszan az orra alá pöfögött egy ilyen masina, vagy épp ellenkezöleg:


Gyorsan elsuhant, miközben neki meg ott kellett ücsörögni az Alfájában?


nitrobi -

Előbb-útóbb azért csökkent volna a kétütemüek száma enélkül a rendelet nélkül is. Már az 50es robik is 4ütemüek és sokan is veszik a kedvező fogysztásuk miatt. SZóvel szépen lasan kikoptak volna


TeeJay -

Amint az EU ”ajánlás” nem csak ajánlás, hanem minden országban érvényes szabály, Európából biztosan kikopnak az ilyen járgányok. A robogók nagyobb fele azonban Ázsiában van. Mivel ott a robogó a(z egyik) fő közlekedési eszköz, hogy ők mikor jutnak ide, hááát…


nitrobi -

Volt egy 4ütemű 50ccmes robogóm, nem men olyan rosszul mint mondják. Nem volt benne fojtás és 65-tel ment, majd rakram rá egy 70es hengert a végsebeség 70-75-re nőtt de a gyorsulás sokat javult. Volt olyan 2T robi aminél jobban ment a fogyaszása maximum 2 liter volt. 139QMB blokk volt a robimban, ilyen van a kymco agility -ben is. Nem olyan vészes az mint mondják, szóval az is 1 alternatíva


eko -

“SZóvel szépen lasan kikoptak volna”

Az rendben van, hogy szépen lassak kikopnak, mert ez esetben Én (a vásárló) döntök úgy, hogy nikább a 4t.

De ne egy dilettáns idióta politikus döntse el helyettem, puszán egyéni sérelmeiböl alkotott jogszabályok segítségével!!


Névtelen -

Persze, mert a vásárlók annyira bölcsek…

 

Én nem tiltanám ki a kétüteműt, hanem kötelezném a gyártókat, hogy lássák el valódi közvetlen befecskendezéssel, akkor nem pazarolna, nem szennyezne, és kevesebbet is fogyaszthatna, mint a 4T. Ez bele is férne az olasz árakba.

 

Nem mellesleg az 1tonnánál nehezebb személyautók gyártását is betilthatnák, vagy extra adóval terhelhetnék.


Névtelen -

Ide megyünk robogókat felvásárolni 2011 novembertől.


eko -

“Nem mellesleg az 1tonnánál nehezebb személyautók gyártását is betilthatnák, vagy extra adóval terhelhetnék.”

🙂 Mondasz nekem valamit ami könnyebb, mint 1t, alkalmas 4 ember hosszútávú utaztatására, és jelenleg is gyártják?


Előző bejegyzés

Vyrus 987: A legdurvább

2009. október 18., vasárnap
Vyrus

Következő bejegyzés

Támadnak a japánok

2009. október 19., hétfő
2010

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt