Kedves Olvasók!
Megkíméllek most benneteket az ünnepélyes szavaktól, és nem regélem el-elcsukló hangon, hogy mennyire örülünk, hogy ide jutottunk, és hogy ilyen sokan olvastok bennünket, azt hiszem zömmel megelégedéssel. Szóval erről most nem szónoklom, hanem pár mondatban igyekszem összefoglalni a változások lényegét:
1. Továbbra is van normál és kiemelt tartalmunk. A normál tartalmak a felső három ajánlódobozban jelennek meg, majd lejjebb, a nagy kép alatti jobb oldali oszlopba kerülnek. A kiemelt tartalmak (amit valami miatt kiemeltnek gondolunk) nem a három hasábban jelennek meg, hanem az alatta lévő nagyobb dobozban. Az itt induló cikkek ez alatt a bal oldalon folytatódnak.
2. Jobb oldalon indult egy új rovat, a találós kérdés. Igyekezni fogunk érdekes és kihívást jelentő képrejtvényeket megjeleníteni itt. Válaszoljatok bátran!
3. Főmenüt kapott az összes teszt, amelyeket így könnyen, egy kattintással elérhettek és böngészhettek.
4. A cikkekben a képekre kattintva nagyobb képekhez lehet jutni a cikkhez tartozó galériában.
5. A közösség menüben éritek el a fórumot. Ennek tetején, a közlemények rovat egyfajta üzenőfal, amelyen a szerkesztőség oszt meg olyan információkat, amelyek nem cikk jellegűek, de közérdekűek.
6. A fórumon belül létrehoztunk egy túraszervezést segítő funkciót is, amelynek használata eléggé egyszerű, remélem nem kell magyarázni, nézzétek majd meg.
7. A fentiekkel az a célunk, hogy az Onroadot látogató igen szép számú sereg erősebb közösséggé tudjon válni, tapasztalatot tudjon cserélni, és könnyen tudjon a való életben is találkozókat szervezni.
8. A videók főmenüben látjátok az összes oldalon megjelent videót (kivéve a hírekbe ágyazott YouTube-osokat), illetve bíztatunk benneteket, hogy küldjetek be olyan videókat, amelyek érdekesek lehetnek a többieknek is. A videószerver szolgáltatás egyébként saját szerverünkön fut, így nincs méret vagy hossz határ, mint a legtöbb publikus videómegosztón, és igen jó minőségben (akár 1Mbps sebességgel) tudunk videót szolgáltatni.
9. Ha valamilyen összejövetel vagy egyéb esemény képeit/videóit szeretnétek megosztani és formába önteni, vegyétek fel velünk a kapcsolatot és segítünk ebben.
10. Mint látjátok, mindezekhez egy a korábbinál sokkal fejlettebb felhasználókezelést hoztunk létre. A régi oldalon lévő hozzáférések működnek az új oldalon is.
11. A régi tartalmakat nem migráltuk be az új dizájnba, de a régi linkek elérhetőek, azokat a korábbi motor szolgálja ki. Az új keresővel lehet a régi tartalomban is keresni.
12. Az új kereső nem igényel sok magyarázatot, igen sokféleképpen tudjátok szűkíteni a keresést, hogy megtaláljátok azt, amire kíváncsiak vagytok.
13. Biztos találkozni fogtok hibákkal, vagy lesznek kérdéseitek. Tegyétek fel őket a fórumban, mindenképpen válaszolunk. Nem hagyunk téged mardosó kétségek között, kedves olvasó!
14. Igyekeztünk az oldal egyszerű felépítését és átláthatóságát megtartani, de biztos kis megszokást igényel majd részetekről a régi után. Van még jópár újdonság, amikre nem tértem ki, de azokhoz nem szükséges különösebb útbaigazítás.
Ami legfontosabb: Köszönjük az érdeklődéseteket, azt, hogy figyelmetekkel megtiszteltek bennünket és igyekszünk a jövőben is olyan tartalmat közölni, amely érdekelheti a motorozás világa iránt vonzódó olvasókat.
Nagy Dániel
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »