Az idei évre a ZX-10R-en lett volna sor a teljes megújulást tekintve, de ez már a jövő évre maradt. A minden eddiginél keményebb mezőnyben, melyhez jövőre a BMW is csatlakozik, a nagy Kawának nem lesz egyszerű dolga. A zöldeket persze nem kell félteni, a ram-airrel 200 lóerős teljesítmény jövőre sem lesz kevesebb, szemben az idomok méretével. A ZX-6R stílusát követve a műanyagokkal próbálták kicsinyíteni a motor vizuális méreteit, a fejidom mellett a műszerfal körüli belső idomok is változtak, az oldalidomok pedig részben feketék, ezzel is javítva a hatást. Az új idomok áramvonalasabbá is teszik a ZX-10R-t, nem kétséges, hogy egyenesben és gyors kanyarokban továbbra sem sok vetélytársa lesz. Elsőre feltűnik a minimalista kipufogó is, fekete fényezésével szinte eltűnik a futómű mellett, de nem kétséges, hogy többségük hamar le fog kerülni a motorról.
Műszaki oldalról két kisebb újdonságról számolhatunk be, az egyik a módosított Öhlins kormánylengés-csillapító, a másik pedig a szintén ZX-6R-ről származó váltó technológia. Ez utóbbi a váltómechanizmus holtjátékát csökkenti, valamint könnyebb és pontosabb váltást tesz lehetővé. Az állítható kormánylengés-csillapító egy új rugót és egy dugattyút kapott a jobb csillapítás érdekében. A beharangozott nagy változás, melyet korábban megszellőztettek a válság miatt jövőre csúszik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »