A Motus tervében egy V4-es sporttúra motor gyártása szerepel. A problémát az eddigi gyártási tapasztalatok hiánya jelentette a szememben, de ez is megoldódni látszik. A Motus bejelentette, hogy az új motor kifejlesztéséhez a Pratt&Miller segítségével fogják végezni, akik az autósportban, az egyesült államokbeli endurance futamokon szereztek értékes tapasztalatokat könnyű, de megbízható gépek előállításában.
A legfrissebb hírek szerint nem is egy, hanem két új motorról beszélhetünk. Az MST-01 az alap modell, ennek egy igényesebben kidolgozott változata lesz az MST-R – a drágább alkatrészek miatt (pl. 4130-as cromo acélból készült váz, karbon idomzat) valószínűleg a legtöbb motoros számára megfizethetetlen lesz, akárcsak azok a modellek, amelyeknek konkurenciát kíván teremteni.
Hogy ez a projekt hogyan fog haladni a jelenlegi gazdasági helyzetben, számomra legalábbis kérdéses, akárcsak az, hogy az új masina megmarad-e a nagy vízen túl, vagy exportálni is fogják.
Cimkék:
A brit Matt Williams elképzelése a jövő motorkerékpárjáról. A sportos designt komoly technológiai átgondoltság teszi életszerűvé. (...)
Elolvasom »Az OCC a romlás útjára lépett. Igazi benzinfaló amerikai motorok gyártása helyett hibrid choppereket fog gyártani.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »