A Honda erődemonstrációt tervez az új túramotorja kapcsán. Itt az ideje megmutatni, hogy nem véletlenül ők a legnagyobbak a motoros piacon, a lassan csepegtetett információk soron következő darabja a motorról szól.
A V4-es blokk több szempontból is eltér a megszokotttól, a Honda újdonságként mutatja be az unicam vezérlés, ami nem más, mint a régi SOHC, azaz egy vezérműtengelyes megoldás. A motort a lehető legkönnyebbre és legkisebbre próbálták építeni, hiányzik a kiegyensúlyozó tengely, ehelyett 28 fokban eltolt főtengely és a szokásostól eltérő gyújtássorrend (1-3, 2-4 helyett 1-4, 2-3) biztosítja a vibrációmentes működést. A blokk az igéretek szerint egy V2-es szélességével és egy sor4-es hosszúságával bír, így kellően kompakt, hogy sportos testtartásban is vezethető legyen. Az új VFR1200 a Honda technikai bemutatóterme lesz, a különleges V4-es blokk mellett a DCT váltó jelent igazi újdonságot – eddigi ismereteink szerint. Az alábbi videón Tsutomu Ishii, a Honda motorfejlesztésért felelős vezető mérnöke ismerteti a technikai részleteket közérthetően – japánul, angol felirattal.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »