Jó hír a motocross szerelmeseinek, megújulnak a Kawasaki drótszamarai.
A Kawasaki már idejekorán bejelentette új 2010-es cross gépeinek megújítását. Bár részletes információk még nem elérhetők, az már biztos, hogy a műszaki változáson a KX450F, KX250F modellek esnek át. Akárcsak vagy talán még inkább, mint az utcai motorok esetében, a crossmotorok is a különböző versenysorozatokban gyűjtött tapasztalatok alapján kerülnek frissítésre, technikai paramétereik a versenyképesség fenntartásának érdekében kerülnek átalakításra.
A KX450F az USA-beli AMA supercross versenysorozat gyári Kawasaki gépeinek sorozatban gyártott változata, hivatalosan ezen a motoron alkalmazzák a „bridge box” dugattyút az oaszakaiak. A megnövelt teljesítmény miatt egy erősebb, jobban szabályozható tengelykapcsolóval szerelték fel a masinát. A váz és a felfüggesztés is átesett a kötelező finomításon. A főbb szempontok a jobb kezelhetőség és az ugrások utáni biztosabb talajfogás voltak.
A KX250F motorikusan megkapta ugyanazt a változtatást, mint a nagytestvére, ebben is egy „bridge box” dugattyú dolgozik, azonban ennél is jelentősebb a felfüggesztés átalakítása. A kisebbik KX két új, kétkamrás titán bevonatú Showa teleszkópot kapott, és egy új Uni-Trak hátsó villát.
/chapter>