Vannak motorosok, akik szeretik videóra venni a kanyarok meghódítását, Ők biztosan értékelni fogják ezt a profi kamerát. A paripa használhatósága más lapra tartozik.
Onboard felvétel kapcsán sokan a 2007-es mánfai balesetre asszociálnak. Hallhattunk néhány hírt is, melyek arról szóltak, hogy a száguldozásukat videón megörökítő, a felvételeket videómegosztón publikáló motorosokat a rendőrség utólag megbüntette gyorshajtásért. Tény, hogy a kamera mindent rögzít, ezért nem árt megfelelő felelősséggel eljárni egy felvétel elkészítésekor is. Ha mégis rászántuk magunkat a menet közbeni videózásra, ki kell választani a megfelelő eszközt, meg kell tanulni a használatát, ki kell tapasztalni a jó megoldásokat és beállításokat. Ennél a kameránál profibbat nehezen tudok elképzelni. Persze a Raptorcam nem is arra célra szolgál, amire átlagos motoros onboard felvétel készítése alatt gondol, ez bizony egy professzionális eszköz filmek készítéséhez.
A Ducati vázához illő rácsos szerkezetű konzol állítható, a kamera akár hátra is felszerelhető
A kamerát akár közvetlenül az út fölé le lehet engedni, a maximális felvételi magasság pedig 1,5 méter. A motor vezetni nem lehet könnyű, hiszen a kamera konzolja jelentős plusz tömeget jelent, és a motor súlypontja is igencsak magasra vándorol a gyári kivitelhez képest. A biztonság érdekében a kamerát nem is a motoros vezérli, hanem egy operátor rádiókapcsolaton keresztül, akinek így nem is kell a motoron ülnie.
Mivel kis példányszámban készülő (gyakorlatilag egyedi) professzionális termékről van szó, az ára valószínűleg eléggé borsos. A motorozás élvezete is elveszni látszik ezen a bumfordi kétkerekűn, mégsem tudom kiverni a fejemből, milyen lehetne az Alpok hágóin készült felvételeket mozi minőségben újranézni a tél folyamán…
/chapter>