Nagyon ötletes kampánnyal promótálta a Kawasaki az ER6-n-t, hiszen egy nemzetközi, online dizájnversenyt hirdetett meg, amelynek fődíja egy a pályamunkának megfelelő megjelenésű ER6-n volt. Székesfehérváron került sor az eredményhirdetésre és a díjátadóra.
Az Onroad is felhívta olvasói figyelmét az egyedülálló lehetőségre, amelyben az alábbi beszámoló tanulsága alapján igen sokan részt is vettek.
„Már a kezdetektől láttuk, hogy népszerű és sikeres lesz a kampányunk, hiszen már az
első naptól kezdődően folyamatosan és nagy számban érkeztek a tervek és szavazatok.
Ez be is igazolódott, hiszen a verseny – a résztvevő 11 európai ország közül –
Magyarországon lett a legsikeresebb. Nálunk összesen 16.397 dizájnterv készült, ami az
Európában összes elkészült 79.295 tervnek a 21%-a. A szavazók is nálunk voltak a
legaktívabbak, mert a 250.410 európai szavazatból Magyarországon 75.642-et adtak le,
ami az összes szavazat 31,5%-a. A sikeres verseny, számunkra rendkívül pozitív
visszacsatolás a Kawasakival és magával az ER-6n modellünkkel kapcsolatban, és
bizakodással tölt el a jelenlegi piaci helyzetben. Bízunk benne, hogy ez a modell
ugyanolyan sikeres lesz a magyarországi piacon és piacvezetővé tud válni a saját
kategóriájában, mint az előd modellje volt.” – értékelte a versenyt Makranczi Zsolt, a Kawasaki marketing vezetője.
A díjátadón került kihirdetésre, hogy a Bëlga együttes – amely három dizájnterv készítőjét
megjutalmazta a saját dedikált cd-jével – voltak a ’Barbi’, a ’Dina’, és a ’Szamoca’ nevű résztvevők.
Átadták a Kawasaki Motor Europe által a szavazók között kisorsolt három ajándék
Kawasaki dzsekit is. A nyertesek: Nagy Balázs (Tourmalet dzseki), Gaál Mónika (Osaka
dzseki), Valek Judit (Ginza dzseki).
Sok örömteli kilométert kívánunk!
Természetesen a nap leginkább várt eseménye a fődíj átadása volt. A győztes tervet a
franciaországi OCD műhely dizájnerei váltották valóra, akik megfestették a 23 éves
badacsonytomaji tűzoltó, Varga Norbert elképzeléseit. A fiatalember eleinte kereste a
szavakat, amikor a nyereményével kapcsolatban kérdezték, de az interjúk végén már
boldogan pattant az új Kawája nyergébe egy próbakörre.
Az ünnepélyes átadás után ifj. Ivanics Lajos a Kawasaki Ivanics Márkakereskedés
vezetője, mint az esemény házigazdája, vendégül látta a meghívottakat egy motoros
bemutatóra és egy bográcsgulyásra.
Végezetül a Kawasaki megköszönte mindenkinek a játékban való részvételét és gratulált
a győztesnek, no meg a szerencsés nyerteseknek.
A győztes mű