Napjainkban ritkán látni speciál vasakat, még ritkábban olyan kétüteműeket, amelyeket újra életre keltettek. Egy san-francisco-i speciál tulajdonos új lelket lehelt szeretett kétkerekűjébe.
A képeken látható motor egy 500 köbcentis kétütemű, háromhengeres erőforrással rendelkezik, első- és hátsó felfüggesztéseit egy Kawasaki ZX-9R-ből örökölte. A tank a motor alatt kapott helyet, szem előtt tartva a tömegközpontosítást és az ideális súlyeloszlást. Mindezt úgy sikerült megvalósítani, hogy csupán 140 kilogrammot nyom az egész szerkezet.
Érdekes megoldás a váz, de tetszetős mérnöki munka, amely belefolyt a paripába. Az egész motort 20 csavar tartja össze, így egy órán belül darabjaira lehet szedni. A motorcsere is csak röpke 30 percet vesz igénybe – próbáljátok meg ezt egy R6-ossal!