Nincs kétség afelől, hogy a CB 1000R a tavalyi év egyik legforróbb naked vasa. Egy olyan gép, amelynél minden a helyén van: Bivalyerős motor, futómű, amely minden utcát versenypályává alakít, és olyan egyedi külső, amely élesen kitűnik a tömegből.
Thomas Datscher nevéhez fűződik a képeken látható remekmű, aki az ausztriai Traun Honda Magnum műhelyében teszi egyedivé a szárnyas márka motorjait. A hosszú téli hónapok alatt három CB-t nézett ki magának a Magnum csapat, amelyek sok-sok motoros szívét dobogtatják meg. Egy éve kapható a CB a kereskedőknél, mégis szinte vadászni kell az egyedi CB 1000R-eket.
Ezen egyszerű okból állt neki Thomas olyan unikumok gyártásába, amiket ilyen formában még nem látott a piac. Először számítógépen készül el néhány montázs, viszont ami a monitoron lenyűgözőnek hat, az a valóságban eltérő képet mutathat. Amíg egy motor úgy fest, ahogyan ez a hármas, rengeteg idő telik el – pedig nem is a tuning-alkatrészek felszerelésével, vagy a fényezéssel telik a munkaórák nagy része. Sokkal több időt vesz igénybe a helyes fényezés megtervezése.
Természetesen azzal a problémával is meg kellett küzdeni, hogy túl kevés volt a CB-hez passzoló alkatrész. Ezért más motorok kiegyenlítő-tartályait, vagy tükörrögzítőket szereltek a CB 1000R-ekre.
Csak néhány felsorolt alkatrész, amit módosítottak:
– kipufogó (Laser a Repsolon és LeoVince a Tricoloron)
– üléstakaró
– tükrök
– lábtartó konzolok
– kormánysúlyok
– markolatok
– kormány
– villa gyorsállítók
– fék- és kuplungkarok
– fék- és kiegyenlítő-tartályok
– indexek
– fém fékcsövek
– rendszámtábla tartók
Thomas arról számol be, hogy óriási visszhangja van a munkájuknak. Sokan azonnal megrendelik ezeket az alkatrészeket saját CB 1000R-ükre. Némelyik vásárlót pedig annyira lenyűgözött a látvány, hogy le kellett szerelni a kiállított motorról, és feldíszíteni a saját motorjára. De a tudomány nem áll meg a CB-knél, természetesen más motort is egyedivé tesznek a Magnum-srácok.