Divatos mostanában a válsággal magyarázni a gazdasági nehézségeket. Sokan nem tudják, de Japán valójában már évek óta folyamatos gazdasági nehézségekkel küszködik.
A jelenlegi helyzet, az erős jen árfolyam már csak hab a tortán. Tavaly december óta azonban már mindenki számára nyilvánvaló, a motorgyártókat is elérte a válság. A nagy gyártók folyamatosan jelentették be kivonulásukat a költséges technikai sportokból, és a legnagyobb gyártók is folyamatosan a gyártáscsökkentésről számolnak be.
A japán motorgyártás szomorú valósága számszerűleg az alábbi táblázatban található. Az összehasonlítás alapja a tavalyi év azonos időszaka.
hengerűrtartalom | Jan | +/- (db) | +/- (%) | Feb | +/- (db) | +/- (%) |
<
Cimkék: Előző bejegyzésKövetkező bejegyzésEzeket olvastad már?Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt2023. november 14., keddA Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült? Elolvasom »Új motor teszt
Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt2023. október 18., szerdaRégóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa! Elolvasom »Új motor teszt
125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt2023. október 15., vasárnapMéghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben! Elolvasom »Videós túrabeszámoló
Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató2023. szeptember 24., vasárnapNemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe. Elolvasom »Ruházat tartósteszt
|