Számtalan koncepciómotort láthattunk már, azonban ez különleges. Mark Wells tetszetős terve a TTX-GP-re készült.
A motor azonban nemcsak elektromos hajtásával, de egyéb technikai megoldásaival is szakít a hagyományokkal. Bár az egykarú első felfüggesztés nem újdonság, a Yamaha GTS1000 már 1995-ben bemutatkozott a TT-n, nem beszélhetünk egy elterjedt megoldásról – manapság csak a Bimota Tesi készül ilyen futóművel. Formájával a Honda V4-es koncepciójára emlékeztet, de ennek a motornak nincs váza, egy önhordó karbon karosszériáról beszélhetünk csak. Mindesetre a formavilág bár hasonló a jelenlegi sportmotorokéhoz, mégis kicsit más.
A tervek szerint a meghajtásról két nagyteljesítményű elektromos motor fog gondoskodni. Remélhetőleg a terv alapján valódi motor készül majd, amely június 12-én megteszi a TTX-GP 60.3 kilométeres távját.