Mit tehet az ember, ha nincs olyan motor a piacon, ami saját elképzeléseinek megfelelő? A válasz egyszerű, épít egyet. Így született a Suzaki Kawabusa II.
Norm Wilding munkája igazán figyelemre méltó. A naked motorok legkritikusabb rajongói is igazi csemegeként értékelhetik ezt a furcsa öszvért, amely a teljesítmény és a kényelmes üléspozíció jegyében született. Ez a bestia valójában a második kísérlet, az előző motor hiányosságait Norm ebben a motorban javította ki, így bátran nevezhetjük egy tökéletes izommotornak.
Egy 2003-as Kawasaki ZRX-1200R vázába egy 2005-ös Hayabusa blokkja, felfüggesztése, kerekei és fékei kerültek beépítésre a megfelelő teljesítmény és annak úton tartása érdekében.
A gyárinál nagyobb teljesítmény elérését direkt légszűrők, egyedi, polírozott rozsdamentes leömlők és azokon egy-egy, eredetileg ZZR-1400-ra készült Yoshimura karbon dob, illetve egy PowerCommander III USB segíti.
Az egyéb szerelvények is érdekes listát képeznek. A lámpatest egy 2004-es Banditról jött, a műszerek egy GSX-1400-ról származnak, az olajhűtő és a hátsó idom pedig egy 2005-ös GSX 1000R-ről kerültek át erre a gyönyörű szörnyre. Az első és hátsó sárvédő katalógusból rendelhető karbon darab, a kormány pedig a Renthal terméke. A motorra Dunlop Qualifier gumik kerültek, hátul a B-Kinget idéző 200 milliméteres mérettel.
Bár egy ilyen öszvér motor megalkotása nem egy egyszerű feladat és sok kompromisszummal jár, kijelenthető, hogy a Kawabusa II egy párját ritkítóan szép csupasz motor, aminek a teljesítménye is figyelemre méltó.