1.3-as motor, 262 kilogrammos menetkész tömeg, 160 lóerős csúcsteljesítmény, 250 kilométer per óra feletti maximális sebesség és a „negyedmérföldet” is tudja 10,23 másodperc alatt. Ez az általunk is tesztelt B-King számokban. Sokat ígér, de van akinek ez sem elég.
A Hayabusa csupasz testvére biztonsági és kényelmi okokból vissza lett fojtva egy kicsit, de még így is túlmegy a józan ész határain. Az unatkozó angol motoros újságírók legújabb agymenése az alábbi B-King tuning. A tartós tesztre kapott „királyt” saját ízlésük szerint átalakították, az esztétikai módosítások mellett a motorra Yoshimura végdobok kerültek, beépítésre került a Dynojet Powercommandere, a teljesítmény elektronikus korlátozása kiiktatásra került és ami a lényeg, kapott egy nitro tartályt. Az égést nagymértékben elősegítő anyag adagolója a kürt nyomógombjával kapcsolható be, a rendszert aktivizálva a motor 200 lóerős teljesítményt nyújt. A tesztelők nyilatkozata szerint 3-asban is úgy emeli az első kereket, mintha 1-es fokozatban lenne a váltó.
Nagyszerű. Sok sikert a vas kimotorozásához srácok!