Megtett kilométerek, sebesség, motorozással töltött idő – igazából mindegy. Aki motorozik, az tudja, a motorozás nem hobbi, hanem egy életstílus. Ezt a szemléletet egyre több motorgyártó igyekszik pénzre váltani.
A Harley-Davidson egy legenda, olyan életstílust képvisel, amelynek köszönhetően nagyon sokan, még akiknek semmiféle közük sincs a motorozáshoz szívesen viselik a HD címeres pólókat, kabátokat. Lehet, hogy ezt irigyelte meg a Ducati, amikor egyre szélesebb körben engedi használni logóját különböző ruházati termékeken és kiegészítőkön. A Breil, Fortis óragyártók neve talán nem hangzik ismeretlenül sokunknak, a Ducati már eddig is együttműködött ezekkel a cégekkel, most azonban ez az együttműködés magasabb szintre lép. A Binda csoporttal (ehhez tartozik a Breil cég is) még szeptemberben aláírt szerződés első kézzel fogható eredményei a képen látható órák.
Az órák mellett azonban mindennapi (és kevésbé mindennapi) öltözeteket is viselhetünk az olasz gyártó logójával. Íme egy kis ízelítő Egyesült Államokban tavaly bemutatott palettából.
Nos, szerintem nem a ruha teszi az embert, de adott esetben megmutathatja, kinek mi a fontos.