Bővülő kínálat
A sportruházat-gyártó 2008-ban indította el motoros csizmáinak értékesítését. A termékbevezetés után a német macska nagy ugrással veti magát a további sikerek felé, és 2009-re teljes ruházati palettát fejlesztett.
A divatos sportruházatot gyártó és értékesítő cég hű maradt hagyományaihoz, új modelljei formabontóak és „frissességük” felüdítő az „egy kaptafára” készülő nagy márkák ruhái után. A megfelelő védelem is szempont volt a ruhák fejlesztésénél, amelyhez a Dainese nyújtott segítséget a piacra frissen belépett gyártónak. A paletta sokféle motorozási stílushoz ad egy-egy új alternatívát, a modellek az egyrészes sportruhától kezdve a túrázáshoz jobban használható kétrészes darabokon át a textil ruházatig terjednek. A kölni Intermot kiállításon már bemutatták az új modelleket, azonban hivatalos információk még nem láttak napvilágot.
Új divat az igazi pályahuszároknak: kissé military-jellegű egyrészes bőrruha