Az élet főtengely nélkül

Az élet főtengely nélkül
2008. október 07., kedd - Macko

A konstrukció legnagyobb előnye a jelenleg elért 50 százalékos hatékonyság, amely egyes vélemények szerint 65 százalékosra is emelhető. Az összehasonlítás kedvéért: a jelenlegi benzines motorok 25 százalék, a dízelmotorok – akárcsak a hidrogéncellás aggregátok – 50 százalék közüli hatékonysággal

Hirdetés


Cimkék:

Előző bejegyzés

Az egykerekező gyorshajtó bukása

2008. október 05., vasárnap
Az egykerekező gyorshajtó nevetséges története

Következő bejegyzés

Navigáció kijelző nélkül?

2008. október 07., kedd
Navigáció kijelző nélkül?

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt