Az élet főtengely nélkül

Az élet főtengely nélkül
2008. október 07., kedd - Macko

A konstrukció legnagyobb előnye a jelenleg elért 50 százalékos hatékonyság, amely egyes vélemények szerint 65 százalékosra is emelhető. Az összehasonlítás kedvéért: a jelenlegi benzines motorok 25 százalék, a dízelmotorok – akárcsak a hidrogéncellás aggregátok – 50 százalék közüli hatékonysággal

Hirdetés


Cimkék:

Előző bejegyzés

Az egykerekező gyorshajtó bukása

2008. október 05., vasárnap
Az egykerekező gyorshajtó nevetséges története

Következő bejegyzés

Navigáció kijelző nélkül?

2008. október 07., kedd
Navigáció kijelző nélkül?

Ezeket olvastad már?

Megérkezett a 2026-os Honda CB1000F: A 80-as évek legendája modern szívvel

A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".

Elolvasom »
Újdonság

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró