A hazánkban kevéssé ismert Victory márka 10 éves évfordulójára kiadta a Vision Tour modelljének egy limitált szériáját. Az új Yamaha V-Maxhoz hasonlóan ezt a motort is csak interneten keresztül lehetett megrendelni: mind a 100 darab elfogyott az értékesítés megkezdésé után 7 perccel!
Az idén márciusban megrendezett 7. Budapest Motorkiállítás egyik látványossága a tetőszerkezetre erősített Polaris gumitalpas, hójáró ATV-je volt. Bár a Polaris márkát már világszerte ismerik, a cégcsoport által gyártott Victory márkanév alatt értékesített utcai cirkálók még nem szereztek maguknak hasonló ismertséget. Saját hazájában azonban lelkes rajongótábora van a márkának.
A cruiserek, chopperek világában az egyediség az egyik legfontosabb kritérium a tulajdonosoknak: a limitált széria jelzése mellett minden motorra felszerelték a sorszámmal ellátott plakettet, amelyek a márka szerelmesei számára a későbbiekben egyértelműen azonosítja a motor különlegességét. A 28 999 dolláros virtuális árcímkét látva 100 példányt értékesíteni nem kis feladat, de a motor több mint sikeresen vette az akadályt, az eredetileg 1 hónaposra tervezett értékesítési időszak annak megkezdése után 7 perccel gyakorlatilag véget ért – az összes motor elkelt. Ezt a rekordnak számító eredményt nagyobb motorgyártó cégek is méltán megirigyelhetik.
Az 1920-as, ’30-as évek art deco stílusát idéző motor egyedi vörös-fekete metálfényezést és számtalan extrát kapott: a GPS mellett XM műholdas rádió és egy CB rádiós intercom rendszer is beépítésre került.