Turbós Harley Davidson V-Rod tuning 170 lóerővel
A Harley Davidson motorkerékpár-palettájának messze legsportosabb tagja a V-Rod modellcsalád. Természetesen van akiknek ez sem elég: a Big CC Racing (találó név, nem?) ráfaragott egy turbófeltöltőt, hogy az örök elégedetlenek igényeit is kiszolgálják.
Sok Harley rajongó számára szentségtörésnek számított annak idején, amikor piacra dobták a radikálisan sportos V-Rod modellt. A család tagjainak 1250 köbcentiméteres Revolution blokkja vízhűtéses és mintegy 125 lóerős, így értelemszerűen igen dinamikus járművekről beszélünk. A Big CC Racing által elvégzett átalakítás keretében a jobb oldalra egy igen méretes, GT28/71 típusú, golyóscsapágyazású turbófeltöltő került.
Ebből a nézetből számomra nem világos, hogy fér el a vezető lába az oldalra erősen kiálló feltöltőtől
A forgalmazó szerint a kisebb – 170 lóerő – teljesítményszintre hangolt átalakítást viszonylag könnyű megszokni, a turbónyomás nem ütésszerűen jelentkezik, a motor nyomatékgörbéje utcai használatra teljesen alkalmas marad.
Amennyiben a megrendelő igényének ez sem felel meg, a blokk belsejében elvégzett változtatásokkal akár 300 lóerőig tudják húzni a V-Rodot. Úgy általában, de a futómű módosítása nélkül meg különösen eltúlzottnak tűnik.