Az Onroad által is tesztelt BMW F800GS erőforrására alapozva egy összkerékhajtású hegymászó célfegyvert készített a BMW. Az első kereket hidraulikus rendszer hajtja.
Bár szériagyártásról egyelőre nem hallani, az tény, hogy a hillclimbing igen jó tesztkörnyezet egy motortkerékpár-hajtás hatékonyságának tesztelésére. A motorban az F800GS-ben megismert 800 köbcentis kéthengeres erőforrás tuning változata dolgozik, közel 100 lóerő teljesítménnyel. A sorkettes egy hidraulika szivattyút is működtet, amely a szemlátomást nem túl elegánsan elvezetett flexibilis csöveken keresztül az első kerékagyba épített hidraulikus motor segítségével hajtja a kereket.
(Motorkerékpár elsőkerék-hajtás témában ajánljuk ezt a cikkünket elolvasni.)
Ha ezt a prototípust és a 450 köbcentis BMW crossmotor projektet tekintjük egyértelműen az tűnik ki, hogy a BMW erőteljesen mozdul a crossos irányba.