Legtöbben értetlenül állunk az olyan iszonyatos teljesítményű nakedek előtt, mint például a Suzuki B-King. Nem csak arra gondolok, hogy milyen mértékben kell áthágni a közlekedés szabályait ahhoz, hogy ez a hihetetlen teljesítmény tényleg kidomborodjon akár csak egy 600-as géphez képest, hanem arra is, amilyen szél van, amennyire fárasztó lenni egy ilyen motoron nagyobb sebességeknél.
Hogy mennyire messze vagyok a dolog megértésétől, azt mi sem bizonyítja jobban, hogy vannak, akiknek a B-King 180 lova is kevés. Ők fordulhatnak az angol Big CC Racinghoz, akik némi készpénz ellenében egy turbófeltöltővel szerelik fel az egyébként sem kimondottan gyenge motort.
Az alapkit 0,41 barral fújja meg az 1340 köbcentiméteres erőforrást, ez 260 lóerős csúcsteljesítményhez elegendő. Szerencsére azok számára is van megoldás, akik még erre a teljesítményre is csak lebiggyesztett szájjal mondják, hogy kevés. A második kit más injektorokat és más turbót tartalmaz, ezzel 450 lóerő leadására képes a B-King. Ez tán már csak elég lesz?