Stefan Pierer, a KTM főnöke szerint izgalmas idők állnak a márka előtt. Beszámolójából számunkra talán a legérdekesebb, hogy a nemrégiben bemutatott RC8-nak naked és kaland változatát is be fogják mutatni.
Ez utóbbi (kaland) adventure-ként és dual-purpose-ként szerepel az eredeti szóhasználatban, ami azt is jelentheti, hogy valamilyen emelt futóműves, a hazánkban túraendúrónak nevezett kategóriához közeli gép születik, és nem csak egy feldobozolt, túraidomokkal ellátott RC8-ról van szó.
Mint korábban arról beszámoltunk, a KTM az indiai Bajajjal közösen kisebb köbcentis, alacsonyabb árkategóriájú motorkerékpárok fejlesztésébe és gyártásába is belekezdett. A cég nem titkolt célja, hogy 2020-ra, 200 ezer motorkerékpárral Európa legnagyobb motorkerékpár-gyártójává váljon.
Azt gondolom, hogy ha ez így van, nagyon komoly átalakuláson kell átmennie a KTM-nek arculatilag is, hiszen jelenleg a cég „Ready to Race” motorokat gyárt, kemény, versenykész gépeket. Azonban ahhoz, hogy ilyen nagy volumennel lehessenek a piacon ezen a filozófián is változtatniuk kell, nem lehet mindenkinek versenymotort eladni.
A motorkerékpárok mellett az is valószínű, hogy az X-Bow-hoz hasonló, kis szériában gyártott sportkocsit is fejleszt még a KTM. Hát, szép tervek, hajrá fiúk!