A közelmúltban számoltunk be arról, hogy a világ második legnagyobb motoros piacát jelentő Indiában a Bajaj Auto igen komoly terjeszkedési manőverekbe kezdett. Először a KTM-ben növelte az indiai cég a részesedését, és hírek érkeztek arról, hogy közösen fejlesztenek motorkerékpárokat, amelyeket akár Európába is exportálhatnak.
Később nagyon hasonló történetet írtunk a Kawasakival kapcsolatban is, most pedig a Triumph keres üzleti partnert Indiában. Találják ki, vajon melyik cég van az első prioritáson!
A hírek szerint a Bajaj Auto vezetői pár hónapja látogatást tettek a angliai Triumph főhadiszálláson. A Triumph részéről Nick Bloor megerősítette a tárgyalások tényét, de további részleteket nem árult el. „Keressük a lehetőségeket.” –mondta szűkszavúan.
Ezen a héten a Triumph elnök vezérigazgatója John Bloor, és a cég marketing igazgatója Tue Mantoni is Indiába látogatnak, egy „tényfeltáró küldetésre”. Igencsak jó pozícióban lehet a Bajaj Indiában, ha a legnagyobb motoros cégek csak úgy tülekednek az együttműködés reményében…