A Suzuki európai kutató-fejlesztő részlegének vezetője, Hiroyuki Nakai szerint, a jelenleg a GSX-R600, 750, 1000 és Hayabusán lévő traction controlt átültetik a kisebb kategóriákba is. “Valószínűleg nem olyan kapcsolható rendszer lesz, mint amit a jelenlegi motorokon használunk, összesen négyféle megoldást vizsgálunk. Mindig arra törekszünk, hogy a legjobb megoldást nyújtsuk a vásárlóinknak.” –mondta Hiroyuki Nakai.
Ami lényegesebb, hogy az interjú során a korábban szárnyra kapott pletykáról is kérdezték a vezetőt, amely szerint a Suzuki 125-ös és 250-es GSX-R piacra dobását tervezi. Hiroyuki Nakai, nem erősítette meg ezt az információt, de “személyes véleményét” tolmácsolva elárulta, hogy igencsak lenne helye ezeknek a gépeknek a piacon és a fejlesztés alatt álló traction control rendszerek is passzolhatnának hozzájuk. Azt hiszem, ezt megerősítésnek vehetjük…