A Subaru modelljei tradicionálisan kizárólag összkerékhajtású kivitelben készülnek. Ez igen vonzó tulajdonság a ralirajongók és a csúszós útviszonyok között élők számára egyaránt. Mivel a mammutcégek életben maradása azon múlik, hogy képesek-e kellő méretű vásárlótömegre szert tenni, nem csoda hogy a Subaru is nyit az átlag felé, és bemutatja a Justy elsőkerék-hajtású verzióját.
A Justynak nem csak a minőségben és műszaki tartalomban kell csatába szállnia az igen csak telített szegmensben, hanem olcsónak is kell lennie, így az összkeréktől búcsút kellett venni. Az új Justy a Daihatsu Sirionnal épül egy padlólemezre, amelyből összkerekes opciót is kínálnak. A Justy ezzel szemben Európában csak elsőkerekes kialakítással lesz elérhető. Bár a Subaru részéről ez lesz az első nem összekrekes autó, nagyon nem foghat mellé, hiszen ebben a szegmensben a fronthajtás a domináns.
E hír egyetlen szempontból elgondolkodtató. A már többször bemutatott új Impreza WRX is egy konvencionálisabb irányba fordult, a kis, különleges Justy lefokozása is jel lehet arra, hogy a Subaru veszít egyedüliségéből.