Tegnap derült ki egy GM dokumentációból, hogy a Corvette C7-be kettős kuplungú váltó kerülhet, most pedig az találgatják a történésekhez közel álló források, hogy az autó összkerékhajtású lesz. A svéd Haldex korábban egy sport-összkerékhajtás rendszert fejlesztett ki, amelyet XWD-nek neveznek és a Saab 9-3-ban mutatkozott be. A rendszerben elektromos differenciálmű van, amely a nyomaték 85 százalékát képes bármelyik kerékre juttatni.
Haldex mérnökeit egy GM prototípuson látták dolgozni, amelynek lényegesen szélesebb volt a hátsó nyomtávja mint a Saab 9-3-nak. Azt feltételezik, hogy a prototípus nem lehetett más, mint egy Corvette C7.
A hivatalos információk alapján egyelőre mindössze annyit tudni, hogy az új Corvette megtartja orrmotoros kialakítását, hiszen a középmotoros kialakítás igen megnövelte volna az autó kifejlesztésének költségeit. A Corvette fejlesztőmérnökei ezek szerint az összkérkhajtás megvalósításával kívánnak jobb köridőket elérni. Tény, hogy egy 600 lóerős összkerekes Corvette igen komoly fejtörést okozhat a konkurenciának.