Mint arról márt korábban beszámoltunk, a Toyotának, de más autógyártóknak is kulcskérdéssé vált a biztonságos, lítium-ion technológián alapuló akkumulátorok kifejlesztése. Ezek az energiatárolók lényegesen nagyobb kapacitásúak ugyanakkora térfogaton, mint a jelenleg használatos nikkel-fém hidridek, így a jövő hibridei és feltölthető hibridei számára igen nagy jelentősséggel bírnak.
A kanadai Zenn egészen más irányba fejleszt, akkumulátorok helyett kondenzátorokat kívánnak használni. Nem kevesebbet, mint 5 perc töltési időt és 800 kilométeres hatótávot ígérnek. Ez legalább annyira lenyűgöző, mint amennyire hihetetlen.
A kondenzátorok más elven működnek mint az akkumulátorok, valóban lehetséges őket igen gyorsan tölteni és kisütni. Azonban egy autóban elhelyezhető térfogaton a kondenzátorok kapacitása messze van a 800 kilométert lehetővé tevő kapacitástól. Ha ezt a komoly problémát sikerül is leküzdeni, és létrehoznak egy hiper-kondenzátort, akkor is kétséges a töltés maga.
Iszonyatos energiát kell 5 perc alatt visszapumpálni az autóba, ami vagy hatalmas áramerősséget vagy magas feszültséget tesz szükségessé. Így vagy úgy, ha létezhet is ilyen hatalmas kapacitású kondenzátor, maga a töltés infrastruktúrája több mint kérdéses. A probléma a villám energiájának befogásához hasonlatos, csak kicsiben. Ha ezt a Zenn megoldja, új korszak köszönthet az elektromos autókra.