A korábban bemutatott beépített anyós nem az egyetlen üzemanyag-megtakarítást célzó eszköz az Audi tárházában. A TechDay 2007 szemináriumán további részletek láttak napvilágot az Audi Q7 hibrid verziójával kapcsolatban is. Bár még csak koncepció szinten van a rendszer, valószínűleg ez kerül a Q7-be, ugyanaz, amely a Porsche Cayenne hibirdbe is.
A Q7-ben egy 34 kilowattos (46 lóerős) elektromos motor kerül, amely a V6-os, 3,6 literes, 280 lovas benzines és a nyomatékváltó közé lesz építve. Az elektromos motor maximális nyomatéka 285 newtonméter, a benzinmotoré 375 newtonméter. (Mint általában minden hibrid rendszernél, itt is vegyük figyelembe, hogy a két csúcsértéket nem szerencsés összeadni, hiszen nagy valószínűséggel eltérő fordulatszámon jelentkeznek.) Minden esetre, a Q7 gyorsulását így 7,6 másodperce ígérik 100 kilométer/órára, 60-ról 120-ra pedig 12 másodpercre. A 2,5 tonnás tank átlagfogyasztása állítólag mindössze 9,8 liter/100 kilométer.
Az autó tisztán a háromfázisú motorral, vagy a benzinessel, vagy egyszerre mindkettővel is üzemeltethető. Csak az elektromos hajtást használva 50 kilométer/órás sebességgel 2 kilométer megtételére képes a Q7.
A hibrid rendszer mellett, további üzemanyag-megtakarítást eredményez, hogy a klímakompresszor, a kormányszervó és az automata váltó olajszivattyúi, és a fékszervó is tisztán az elektromos rendszerből nyeri az energiát.