A Siemens VDO, készített egy hibrid hajtású Mercedes-Benz C-osztály prototípust. Az így létrejött sport kupé jobban gyorsul, kedvezőbb a nyomatéka és – mellesleg – kevesebbet fogyaszt mint az alapként szolgáló modell. A Siemens VDO aspektusából ez a hibrid nem elsősorban az üzemanyag-megtakarítás, hanem egyszerűen a tuning kedvéért jött létre.
David Ladd, a Siemens szóvivője szerint, az autó 1,8 literes benzinmotorjával és ehhez kapcsolódó elektromos motorjával hat másodpercen belül gyorsul álló helyzetből 100 kilométer/órás sebességre. Az elektromos motor a benzinmotor indítómotorjaként is funkcionál, és hasonlóan a Prius rendszeréhez csak nagy teljesítményigénynél, illetve az akkuk töltése esetén lép működésbe.
Az autó messze van a szériaérettségtől, hiszen az akkumulátorok igen drágák, kiválasztásuknál nem volt szempont az olcsóság. A Siemens azzal is tisztában van, hogy a piac elsősorban üzemanyag-megtakarító megoldásnak tekinti a hibridet, minden esetre ezzel a koncepcióval bemutatta, hogy „egyszerűen” tuningként is lehet használni.