A GM Volt alacsony árának biztosítása érdekében, a szakemberek most egyfajta akkumulátor-bérlési rendszer kialakításán dolgoznak, hogy az autó ára ne haladja meg a hasonló méretű hagyományos kialakítású járművekét. A GM Volt sikeres 2010-es indításán nem kevesebb mint 150 mérnök dolgozik. Az egyik peremfeltétel, hogy az autónak 65 kilométert kell megtennie kizárólag akkumulátorai használatával.
Az akkuk bérlési konstrukciójával növelhető az autó vonzereje, hiszen az elektromos autóknál az egyik nagy költségnövelési tényező maga a technológia, amelyet a vásárlók nem szívesen fizetnek meg. A GM vezetői tudják, hogy az autó csak akkor számíthat sikerre, ha az ára megfelelően alacsony lesz.
Az elgondolás szerint tehát az autót gyakorlatilag akkumulátorok nélkül adnák el, amelyek árát havi részletekben fizetnék meg a vásárlók, mintha hagyományos esetben az üzemanyagköltség része lenne. Még így is csupán egyhatoda lenne a havi költség a hasonló Chevrolet Malibu üzemeltetéséhez viszonyítva.