A homolgizációs szabályzások szigorodása miatt, a Maserati szériaváltozatot is épít a FIA GT-ben futó MC12 szuper-sportkocsijából. Az autók 1150 kilogrammosak, és ehhez egy 755 lóerős, 740 newtonméter maximális nyomaték leadására képes, hatliteres V12 duruzsol a vezető mögött.
Az Edo Competitionnak jutott az a feladat, hogy a géprémen még tovább javítson. Úgy tűnik, hogy a hajtáslánc tökéletes, hiszen ahhoz nem nyúltak, a futóművön azonban változtattak. A függetlenül változtatható, húzó- és nyomóirányban is állítható lengéscsillapítókkal három különböző karakterisztikát lehet beállítani.
Az autó kipufogórendszerét megváltoztatták és egy, az áramlás szabályzását lehetővé tevő szelepet helyeztek el benne. Az i-re a pontot a kerámia fékek teszik fel, amelyek 396 milliméter átmérőjűek elöl, és 360 milliméteresek hátul.