A PSA konszern felélesztheti a Panhard márkát, hogy egy új prémium márkát hozzon létre meglévő platformjain. A stratégia remekül működik a Toyota és a Lexus esetében, a PSA reméli, hogy valami hasonlót sikerül létrehoznia. A Panhard a háború előtt gépkocsikat gyártott, azonban 1967-ben ezzel felhagyott. Jelenleg könnyű katonai járművek gyártásával foglalkozik.
Christian Streiff, a PSA új elnök-vezérigazgatója szerint, a konszern hat új modell bevezetését tervezi 2010-ig, emellett az állandó kiadásokat vissza kívánják fogni 30 százalékkal. A következő lépés néhány modell felfejlesztése, és nagyobb profittal való értékesítése lesz, azonban az erős versenyhelyzet miatt ez kemény diónak ígérkezik.
A prémium szektorba betörni kívánó PSA híre, az Automotive News Europe szerint a francia elnök számára épített hosszított Peugeot 607 kapcsán kapott lábra. Nehéz azonban elsőre elképzelni, hogy a PSA sikeres lehet a prémium szegmensben, hiszen – hogy messzire ne menjünk – híján van a szükséges motoroknak és hajtásláncoknak is, amelyek kifejlesztése nem kis feladat.