Mindössze néhány napja izgatott egy minden részletet megmutató rövid kis videóval minket a Honda marketingosztálya az immáron teljesen kész, bemutatás előtt álló CBR250RR modellel. Sokat nem kellett várnunk a hivatalos leleplezésre sem: szinte azonnal gyári fotókkal is kedveskedtek. A forgalmazás hamarosan megkezdődik Japánban – sőt, az is kiderült, mi a helyzet a modell európai piacra kerülésével.
A sajtóanyagból annyi derült ki, hogy 250 köbcentiméteres soros kéthengeres erőforrás fogja mozgatni, amelyet elektronikus gázzal tud majd vezérelni pilótája. A találgatás erre vonatkozó részének is vége: három lehetséges motorkarakterisztika közül választhat a vezető. A váz teljesen új fejlesztésű acél egység, a hátsó lengővilla azonban alumíniumból készül. A központi rugóstag előfeszítése öt fokozatban állítható, az első teleszkópok pedig fordítottak lesznek. Egészen igényes technika lesz tehát!
A Honda UK szóvivője ezzel párhuzamosan bejelentette, hogy a CBR250RR nem fog az európai modellpalettára kerülni. Tehát nem csak most, hanem később sem. Mivel azonban a márkának vitathatatlanul szüksége van erre a modellre, ez logikusan azt fogja jelenteni, hogy nem pontosan ezen a néven jön majd. Ellenfelei – például Yamaha R3 vagy a KTM RC390 – ugyanis mind nagyobbak, így tényleg logikusnak tűnik, hogy hozzánk egy módosított, piacképesebb erőforrással jön a japán újdonság. Azaz drukkolhatunk tovább a CBR350RR-nek!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »