Felröppentek olyan pletykák, amely szerint a jövő évben már teljesen új koncepciójú YZF-R6-os Yamahát vásárolhatnak a sportmotor rajongók. A jelenlegi modell lassan nyolc éve szinte változatlanul kapható – igaz, hogy így is ő az egyik legsportosabb hatszázas sportgép. A jövőre debütáló R1-ről is gyakorlatilag hihetetlennek tűnő számok láttak napvilágot és nincs ez másként az új R6 esetében sem. A két sportoló tizennégy évvel ezelőtt jelent meg a Yamaha kínálatában és négy modellfrissítésen esett át a kisebbik változat.
A jelenlegi Yamaha R6 megérett a cserére – 2008-óta változatlanul van jelen, de igazából 2006-os alapokon nyugszik a sportmotor
Állítólag az új R6 megkaphatja az MT-09-ben már jól megismert háromhengerest, amely a csupasz motorban kitűnően teljesített tesztünkön is. A hengerűrtartalmat némileg lecsökkentenék – 850 köbcentiméter helyett csak 675 köbcentis lenne a sportmotor erőforrása. Ezzel illeszkedne a kuriózumnak számító MV Agusta F3 és a Triumph Daytona 675 mezőnyébe és így valami rendkívül különlegeset ajánlana a Yamaha is a rajongóinak.
Ez a háromhengeres sportmotor elképzelés már többször előkerült, most az új háromhengeres R6 ötlete mellé társították
A fentebb felvázolt lehetőség egyelőre még csak szakmabeli találgatás, de a Yamahától elképzelhető egy ilyen lépés, bennük ugyanis megvan az ilyen jellegű újító szándék. A szokásos sornégyes motorelrendezés helyett valami újat, valami fűszeresebbet bedobni a technikai megoldásokra érzékeny vásárlóközönségnek mindig jó ötlet.
Cimkék:
A Daytonával versenyző magyar fenegyerek hatalmasat motorozott Lengyelországban, ezzel megerősítette helyzetét az Alpok-Adria Bajnokság pontversenyében.
Elolvasom »Egész hétvégés motorozás rengeteg kanyarral gyönyörű tájakon. A temérdek versenyző láttán még az időjárás is könyörületes maradt a Bike Maraton mezőnyével.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »