Tóth Zoli is azon motorosok közé tartozik, aki mindenféle stílusban elboldogul egy kétkerekűvel: versenypályán is, de akár terepen is elmotorozgat. Mégis megfertőzte a motoros gyorsulási versenyek világa. Azóta leginkább az érdekli, mennyi idő alatt tudja megtenni azt a bizonyos 402 métert…
2008-ban váltott először komoly technikára, akkor nyerte meg a magyar bajnokságot a Falcon névre keresztelt Harley nyergében. Utána versenyzett még európa-bajnoki futamokon is, majd (mivel nem hisz a félmegoldásokban) a tavalyi évet kihagyta. Most azonban visszatér, méghozzá egy olyan motor nyergében, amely Magyarországon újdonság lesz.
Ezen a héten érkezett meg a gép, amely több angol bajnoki címet nyert előző gazdája alatt. Egy sornégyes, nitrós dragbike, amely biztosan 400, azaz négyszáz lóerő fölötti teljesítményt tesz le az aszfaltra. Ami az egyik igazi érdekessége: mindezt röpsúlyos, azaz automata kuplunggal! Tehát egy egészen különlegesen kezelendő és vezethető versenygép fog bemutatkozni május elsején Kunmadarason. Mivel pedig a magyar bajnoki mezőny összes prominens versenyzője nagyon készül az idei évre, komoly tüzijáték várható. Ha szeretitek a legerősebb motorokat látni és hallani, gyertek Kunmadárra!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Hajrá