A Lazareth műhelye mindenféle különlegességet épít kettő-, illetve négy keréken. Régebben számoltunk be a kompresszoros Buelljükről, de van annál extrémebb cuccuk is. Például a Wazuma, amely elsőre egy különleges háromkerekűnek tűnik.
A típus évek óta létezik, a jelen beszámoló elsődleges apropója a quad színe, amely a hajtómű miatt lett igazi vérvörös. Éppen olyan, mint a Ferrarik. Hiszen a Wazuma V8F-et egy nyolchengeres, három literes szívómotor hajtja csekélyke 250 lóerővel – a blokk amúgy egy 1980-as gyártású 308-asból származik. Az erőforrástól a majdnem egy, de igazából két hátsó kerékhez az erő egy BMW M3-asból származó hatsebességes, szekvenciális váltón keresztül érkezik.
A teljes élményhez minden paraméterükben állítható, külön ehhez a járműhöz alkotott rugós tagok, Brembo versenyfékek, 18 colos MOMO kerekek, illetve rengeteg karbon alkatrész is hozzásegít. Na meg az, hogy az ember torka alatt szívja a levegőt a nyolc henger, és valahol a lábainknál tör szabadba az égési folyamat mellékterméke. Micsoda hang kíséretében!!! Íme:
Mit mondjak, durva lehet vezetni… De nem csak azt, hanem megvenni is, hiszen a különc játékszer árcédulája még euróban is szép kerek: pont 200’000. Úgyhogy lehet szaladni sorbaállni érte!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Azt írta M. a FB-n, hogy “
Bár négykerekú,de inkább trike mint quad(felúlnézetből jól látni mire gondolok).A hangja brutál jó(na ja,a vényóc).
De megkergetném szívesen eme remek szerkezetet.