Legutóbbi munkájával a francia motorépítő, a Lazareth a motorkerékpár-átalakítás és a motorkerékpár-építés határát feszegeti. Sok részletet nem tudni a kreációról, de amit tudunk, az sem kevés.
Az egyik legfontosabb változtatás, hogy a XB12S kapott egy kompresszort, konkrétan azt, amelyik a Mini Coorpert is lélegezteti. A szíj nem túl elegánsan, a motor oldalán van felvezetve, a kompresszor valahol a tank alatt lehet, nyílván a szívócsonkra applikálva. Teljesítményadatot nem tudunk, de a kompresszor ténye, no meg a hátulra szerelt 200 milliméter széles gumiabroncs alapján lehetnek elképzeléseink.
A kompresszor szíjától eltekintve igen csinos kis motor, az első futómű pedig valódi csemege
A futóműveket saját fejlesztésű egységekre cserélték. Nem csak hátul, de elöl is egykaros felfüggesztést találunk, amely az átalakított fékeket és a dögös kerekeket még jobban kihangsúlyozza. Az új futómű lehetővé teszi, hogy a villaszöget (nem is tudom, hogy helyes-e itt ez a kifejezés) és a lengőkar hosszúságát változtatni lehessen, amely a beállítások igen széles skáláját teszi lehetővé.
Az első futómű műszaki részleteit nem ismerjük, de állítólag a Lazareth ezen a motoron fogja fejleszteni és tesztelni saját elektromos futómű állító rendszerét. Érdekes, hogy ennyire radikális futómű-koncepcióval nem valamelyik nagy gyár, hanem egy viszonylag kisebb cég állt elő.