És a folyamat vége az, hogy az egyik oldalon kevés az alapanyag az ABS-jeladó gyártáshoz, a másikon hónapokat vársz egy motorra.
Elolvasom »A japán Trick Star tuningműhely agymenése, hogy építettek egy 100 lóerős, turbófeltöltős ZX-25R-t a Kawasaki negyedlitereséből.
Elolvasom »Azok a szerencsések, akik egy R1M-et tudhatnak a garázsukban, lehetőségük van a Paul Ricard versenypályán csiszolni a tudásuk.
Elolvasom »Az SRK 400-at egy belépőszintű motornak szánja a kínai Qianjiang és az európai piacot sem kímélik meg tőle.
Elolvasom »2023-tól a Ducati a MotoE versenysorozat hivatalos beszállítója. Az oda szánt gépek működőképes prototípusát mutatták meg.
Elolvasom »A színösszeállításra ránézve egyértelművé válik, hogy az új Peugeot Django két változata miért a Shadow nevet kapta.
Elolvasom »Olyan bukósisakot készít a Shoei - egyelőre - Opticson néven, amely beépített head-up displayjel ad információkat a motorosnak.
Elolvasom »A franciák szerint már az idei évben bemutatják a 900 köbcentis, soros háromhengeres Yamaha Ténéré változatot.
Elolvasom »Az ES 700 és az SM 700 a két első utcai GasGas, de a sort még további KTM átiratok fogják bővíteni.
Elolvasom »Komolyan gondolják a TVS-nél, hogy újra durván felfuttatják a Nortont. Első körben 100 millió fontot költenek erre.
Elolvasom »