Az őszi kiállításokon rengeteget foglalkoztak a Kawasaki csúcs modelljeivel, szinte minden szem rájuk szegeződött. Azonban sokkal emészthetőbb motorok is születnek a japán gyártónál, amelyek mellett szintén nem szabad szó nélkül elmenni. Bemutatták a Z300-as naked bike-ot, amely a nagy tesók vonalait örökölve az egyik legdögösebb vas a kategóriájában.
A formavilág egy az egyben a Z800-at idézi, ám a formás idomok mögött a Ninja 300 technikája lapul. A soros kéthengeres, folyadékhűtéses erőforrás 11’000-es fordulatszámon 39 lóerőt teljesít és ezer fordulattal alacsonyabban adja le a 27 newtonméteres legnagyobb forgatónyomatékát. Mindehhez a burkolt változatnál kisebb tömeg párosul, így a negyedliteres szegmensben sportosnak mondható menetteljesítménnyel rendelkezik a Z300.
A fékrendszer és a futómű is megegyezik a Ninja alkatrészeivel, opcionálisan blokkolásgátlóval is rendelhető a vas – a tömeg teletankolva, ABS-szel felszerelve is megáll 170 kilogrammnál. A szimpla 290-es első és a 220-as hátsó féktárcsák megfelelő lassulást garantálnak.
A legfontosabb információ, hogy a modellt Európába is elhozzák, ezzel tovább bővítve az A2-es jogosítvánnyal vezethető járgányok listáját. A vételárról egyelőre nem tudni, annyi bizonyos, hogy valamivel olcsóbb lesz a burkolt testvérénél.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »