A nagy naked bike-ok kedvelőinek izgalmas lehet a szóbeszéd, miszerint a Suzuki is piacra dobna egy literes gépet. Mielőtt az SV-rajongók túlzottan megörülnének, le kell csillapítanom a kedélyeket. Nem, sajnos nem az új 1000-es DL kéthengeresét kapja a leendő gép – a blokk egyenesen a GSX-R1000-ből érkezik. Alapjaiban ez bizony nem rossz hír, ha lehet hinni a pletykáknak.
Az új motor a GSR1000 jelölést kapja majd és az X elhagyásával némi teljesítménycsökkenéssel is számolhatunk – ezzel viszont az alacsony- és a középtartományi nyomaték bőségesebbé válhat, így javítva a gép országúti használati értékét. Nem akarnak rálicitálni a többi gyártóra, egy kellemesen erősnek mondható 150 lóerővel tökéletes utcai harcossá válhat az új GSR.
A 2015-ös modellévre kívánják hadrendbe állítani az új GSR-t, így várhatóan az őszi Intermot kiállításon kerül a közönség szemei elé a hamamatsui újdonság. Az első kiszivárgott képen jól látható, hogy itt már hála az égnek elfelejtették a zártszelvény lengővillát, amelyet rengetegen kifogásoltak a 750-es testvérmodellen.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »