BMW F700GS
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Soros kéthengeres 8 szelepes DOHC benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
798
|
Furat x löket (mm)
|
82/75,6
|
Sűrítési viszony
|
12,0:1
|
Keverékképzés
|
elektronikus szívócső-befecskendezés BMS-KP motorvezérlés
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
55/75/7’300
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
77/5’500
|
Indítás
|
Önindító
|
Váz típusa | Térhálós acélváz, teherviselő motor |
Erőátvitel
|
|
Tengelyhajtás | Lánc |
Tengelykapcsoló
|
Többtárcsás, olajfürdős
|
Váltó
|
Körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
Felépítés
|
|
Villaszög / utánfutás (fok / mm) | 64 / 95 |
Futómű elöl
|
Teleszkóp-pár, 180 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Központi rugóstag, 170 mm rugóút
|
Első fék
|
Ø 300 mm dupla féktárcsa, széria ABS
|
Hátsó fék
|
Ø 265 mm féktárcsa, széria ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
110/80-R19
|
Gumiabroncs hátul
|
140/80-R17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség (mm)
|
2’280/880
|
Tengelytáv (mm)
|
1’562 |
Ülésmagasság (mm)
|
820 (extra: 790)
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
16
|
Saját tömeg menetkészen (kg)
|
225 |
Megengedett össztömeg (kg) | 436 |
Menetteljesítmények | |
Gyorsulás 0-100 km/h (mp) | 4,3 |
Végsebesség (km/h) | 192 |
Fogyasztás 120 km/h (l/100km) | 5,1 |
Fogyasztás 90 km/h (l/100km) | 3,9 |
Alapár (forint, 2013. augusztus)
|
2’848’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ha elérhető árban lenne…
BMW ebből a szempontból egy más kategória.
”két ikerdugattyú által keltett rezonancia,……..Ellenben a csavarok jól mutatják, hogy mi mennyire rezonál. A láncvédő műanyag két csavarjából már sikerült elhagyniuk egyet korábban a kollégáknak, nálam pedig megindult a második csavar is,”
Már tizenX éve van olyan sor2-es blokk (motor) amiben semmi rezonancia nincs, teljesen semleges, pláne nincsenek ilyen szintű problémák, lazulások…és árban ilyen szinten van mint ez….
Manapság pedig még mindíg van ezzel a dologgal probléma, vissza vissza térő dolog…..érdekes.
Meg tudnák ők oldani, hogy ne rezonáljon (vagy ne így) egy sorkettes. Csak ugye itt a boxer-fílingre törekedtek. Ennek ez lett az ára. 🙂
Miközben az új vizes boxer meg egy szikrányit nem vibrál… 😉