Lime party a Ringen

Program
2010. augusztus 25., szerda - TeeJay

2010. augusztus 27-én immáron a negyedik Kawasaki Lime Party-ra kerül sor, amire szeretettel várnak minden Kawasaki tulajdonost- és rajongót!

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (15 hozzászólás)

versysfun -

Jön valaki? Vagy semmitmondó márkájú Kawasaki nincs senkinek? :o)


Lombardo -

Mi hárman tuti megyünk ER6-okkal.


bundas113 -

OTT A HELYEM!!!! :DDDD vagy öööö izé nem is tudom….. :DDD


cbJani -

Én kimegyek,kiváncsi vagyok a lufihajtogatókra. 


versysfun -

Öö, de ez Japánban összeszerelt Japán motoros összeröffenés lesz. De kell más márka is, legyünk többen és kell elrettentő példa is :o)))


bundas113 -

na kezdődik….. hát persze, hogy a kawasaki a legjobb motor a világon, de csak a bmw után 😀


BlueRay -

Hogyhogy a bmw után?????????:-))))))

 


versysfun -

Legjobb a francot…. Csak kicsit szívóztam hátha ráharapsz, ha fikázom a többi márkát.Sőt, következő motorom nem kawa lesz.Ez tuti.  Csak ne sport motor legyen. 😛 Mindegyik motor jó és egyik sem..Minden motor eladás mögött egy jól kitalált marketing katymaz áll. Talán azt hiszed a tiéd a legjobb? Vagy a BMW? Ugyan. Éppen a naívságunkat használja ki a mai “megtévesztőipar”,  Profit a lényeg semmi több. Mert ha azt gondolja valaki, hogy azért találnak ki egy újabb tipust vagy egy új piacra dobott  motoros kiegészítőt, hogy neki hű de jó legyen az téved. Viszont rendkívül jól el tudják ezt hitetni velünk. Lóvé mindenek felett.

 

És hátha ott lesz a kis szöszi csak akit naponta látok itt Újbudán elszáguldani egy szép zöld Ninjával. :o) Hajtogattatok neki egy lufit. :o)


bundas113 -

Igyekeztem nem ráharapni, mivel csak sajnálni tudom azokat, akik folyamatosan nyomatják, hogy az övék a legjobb, és hozzászóláscsakatákat vívnak másokkal, hogy bebizonyítsák azt, hogy márpedig akkor is 😀 Mindenki azzal jár, amivel akar, ami neki teccik, és nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy márpedig az én gépem a legtutibb a világon (ja, amúgy az…. 😉 ) Egyébként biztos tök jó rendezvény lesz, sok jót hallottam már róla. Remélem találkozol a szöszivel! Érdekes, mert felénk egy barna hajú kedves lányt szoktam látni 250-es Ninjával 🙂 Lehet, hogy ő is ott lesz?


Moto-Cat -

Én is több csajszit láttam nindzsával rohangálni. Ennek van vmi oka? Mármint, hogy azt gondolják, milyen menő egy csajnak ez a motor? Biztos, mert jól néz ki.

Tényleg jó buli lehet ez a parti, mert egy kawás tesó is beszélt már róla. De miért pénteken van? Vagyis ma… 🙁

Különben is, az én motorom a legjobb!!! :D:D:D:D:D Mert nem áll minden sarkon egy ilyen! (Bár tudok egy csajsziról, aki nemrég vett ilyet. Aztán most van egy kis gond a motorral. Ki tudja, mit csinált vele… 🙁 Egyébként meg nem sok ilyen motor zümmög csajok alatt!)

Megvan az új gummám is!!!

Napsütéses, hosszú, szélesutas, olcsóbb-benzines vénasszonyok nyarát mindenkinek.


bundas113 -

Végül ki ment ki? milyen volt? Ott voltak a Ninjás lányok?


TeeJay -

Du. amikor mentem haza Gödöllőre egy GSX-R-es kollega elhúzott mellettem a lehajtón. Gondolom honnan jött…


Lombardo -

Ajándék lónak ne nézd a fogát mondhatnánk.
A rendezvény ugye ingyenes, mindennel ami szem szájnak ingere, pályamotorozási lehetőséggel megspékelve, mondhatni ajándék a Kawasaki tulajdonosoknak. És igen, köszönjük szépen a lehetőséget, klassz volt!
A programok és a kiállított motorok érdekesek, szépek, nagyon jó több száz Kawasakit együtt látni. Az ellátásunk is kiváló volt – vizes ballonok mindenhol, hozzá stílszerűen lime szeletekkel, korlátlan fogyasztással és meg is etettek minket jófajta (állítólag) lókolbásszal, bár szerintem nem az volt. A meghirdetett programok időben zajlottak, minimális csúszásokkal és az indulók tájékoztatása is jól meg volt oldva, mindenki könnyedén tudhatta mikor és hova kell felsorakoznia így fejetlenség sehol sem volt.
A regisztrációnál a hosszú sor első ránézésre kissé elrettentő volt, de meglepetésre gyorsan és zökkenőmentesen ment. Igaz a papírra írt adatok közül semmit nem ellenőriztek így történhetett meg az az egyetlen zavaró körülmény, hogy lényegében elvesztette értelmét különbséget tenni a gyors, a haladó és lassú csoportok között. Ugyanis bárki bármilyen sorszámhoz hozzájuthatott akár mehetett mindben is.
Így délutánra szépen elfogytak a 4-es sorszámok (lassú csoport) hát rábeszélték a magukat is kezdőnek érzőket, hogy ugyan menj a kettesbe (haladó csoport), figyelnek majd rád. Barátom is így indult végül a kettesben (haladó csoport) míg egy ismerősünk aki rendszerint egyesben (gyors csoport) száguld, száguldott hát négyesben (lassú csoport) is.
És ebből kifolyólag történt az is, hogy a második lassú körre annyi 4-es sorszám sorakozott fel, hogy a pályára engedésnél a sor végét megállították, mert az eleje már körbe ért így a vége bent ragadt a bokszutcában.
Kisvártatva jött Annamari aki tájékoztatott minket a történtekről és mondta, hogy de semmi gond a következő csoporttal felmehetünk. Az volt az egyes (gyors csoport). Szóvá tettem neki, hogy már bocs de nem viccből regisztráltam a lassúba én a gyorsakkal nem szeretnék felmenni. Erre ő kissé felemelt hangon, pökhendi stílusban közölte a lehetőségeimet (megyek a gyorsakkal ha tetszik ha nem, ha pályázni akarok) majd faképnél hagyott. Így kitoltam a motort a bokszutcából, akkor nyasgem, nem üttetem ki a motort magam alól!
Megjegyzem, a gyors csoportban amibe be akart tenni az első kanyarban összement 5 motoros, biztos nagyon hiányzott volna oda még egy bizonytalankodó kezdő. Nem vagyok sem rutinos pályázó, sem bátor, csak ki szerettem volna próbálni milyen is a Hungaroringen menni és erre megnyugtatónak tűnt a kezdő csoport megléte, de ez mint olyan csak névleg létezik pedig egy elektronikus regisztrációval a papírlapok helyett könnyedén kiküszöbölhető lenne ez a probléma.

Az, hogy a haladó és gyors csoport között van-e értelme különbséget tenni nem tudom, de ahogy védték az utas motoroztatókat és nem engedtek fel velük senki mást úgy legalább a magukat is kezdőnek, bizonytalannak, nem elég bátornak tartók megnyugtatásául is lehetne egy valóban kezdő kör.


Szóval ajándék lónak ne nézd a fogát, de azért ez elég veszélyes üzem ahhoz, hogy ilyen félvállról vegyék. Szerintem.

És a fiúknak rossz hír, hogy se hírük se hamvuk nem volt a beígért csinos hostess lányoknak. Vagy csak elmenekültek a délután érkezett vihar elől.


bundas113 -

Ez kimerítő élménybeszámoló volt, köszi 🙂 Amúgy szerintem igazad van abban, hogy a magát kezdőnek valló motoros mehessen külön csoportban, nagyon kellemetlen tud lenni, amikor a brutál sebességkülönbséggel érkező, magukat profinak gondolók megérkeznek.


BlueRay -

Tényleg jó volt,nár azért egy dolog hagyott tüskét bennünk is.

Konkrétan az utaskörre nem engedtek fel minket,mertz az asszonyon nem volt motorosnadrág csak farmer.Előtte viszont a VN-s motorosok közül nem 1-2 rövidujjú pólóban ment végig.Vagy Tőlük is követelték volna meg a védőruházatot vagy az utasoktól sem.Nem száguldani akartunk abban a körben csak nekik is megmutatni,hogy milyen érzés a ringen gurulni.


Előző bejegyzés

Egy másfajta életvitel

2010. augusztus 24., kedd
Videó

Következő bejegyzés

A Honda Faze Európába jön

2010. augusztus 25., szerda
Újdonság

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt