Különösebb kommentár, azt hiszem, nem szükséges az alábbi videóhoz. Emilio Zamora, a Ducati Stunt Team tagja egy Monsterrel Streetfighterrel megdöntötte az 1 perc alatt teljesített „fánkok” azaz gumiégetéssel az aszfaltra rajzolt körök számának Guinness rekordját. Az eddig csúcs 22 karika volt, Zamora most 24 gumiból készült kört hagyott az aszfalton. Mindezt 4000 néző előtt a valenciai Polideportivo de Cheste-ben. Mad Max biztosan büszke lenne rá.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Hol volt az a 4000 néző?!
Én egyébként már a 10 körök után szédültem, még így a gép előtt is.
ügyes az biztos de engem már nem nagyon hat meg!
ez a streetfighterkedés nekem olyan dolog volt hogy egyszer kétszer láttam és jó volt de már nem köt le…
ujdonságok sincsenek mert egy idő után minden streetfighter ugyanazt tudja ha sokat gyakorol..
mifelénk is van egy gyerek és már öse tud nagyon ujat..
Érdekes figyelem lekötő cikk, míg várjuk az írásos összefoglalót az EICMA-ról.
Én elég ritkán látok streetfighteres megmozdulásokat, mert alapból nem vagyok ilyen beállítottságú. De megnézem, ha beleakadok egybe, mert érdekesnek tartom, és ügyesnek azokat, akik ezt csinálják. Persze a városi sztrítfájterkedőket elítélem, mert veszélyeztetik mások testi épségét is.
Mielőtt nekiálltam volna szétszedni a mocimat így télire, beugrottam a városba, és az Attila úton két supermoto-s srác este egymás mellet nyomta egykeréken, autók mellett. Na, őket nem tartottam ügyesnek. Volt is itt nálunk idén egy halálos baleset. Motoros nyomta egykeréken, aztán az út kanyarodott enyhe ívben, de az már neki nem ment. Vagyis nekiment egy magas betonalapú kerítésbe és ottmaradt. Sajnáltam, de az ő butasága volt.
Szia!
A srácok ma utaznak haza, cikket gondolom, csak soraik rendezése után tudnak írni.
Egyébént van még egy megjelenésre váró cikk egy újdonságról.
T.J.
Tudom, hogy ma jönnek haza. Mondták az esti bejelentkezésen. Azért örülök a többi cikknek, míg az EICMA-t összeállítják. Nem kis munka lesz végiggondolni, hogy és mi volt. Szóval várok türelmesen. Újdonság is lesz még addig? Tökjó. El vagyunk kényeztetve. 🙂
A képen levő motor nagyon tetszik, melyik tipus az?
A videón egy Streetfighter van (javítva), a képen meg egy 1000-as Monster (bár már ebben sem vagyok biztos…).
Rákerestem képekre, a blokkot alul-oldalt kerülő kipufogó elég jellegzetes, szerintem multistrada fejidom nélkül. Így nagyon állat lett.
A multistrada egykaros hátul, ezen hagyományos villa van. Az első telók is aranyszínűek szoktak lenni rajta, és a kerekek sem stimmelnek. Viszont a tank, a hátsó idom és az ülés passzol, az tény.
Egyezzünk meg: ez egy korcs, átalakított Ducati, a bontóban összeszedett elemekből épült…
Régebbi 620-as multistrada volt hagyományos hátsó villával, de végülis mindegy, akármiből rakták össze ez nagyon vagány lett.