Tesztek

A jövő megérkezett

2009. március 19., csütörtök

Igen, tudjuk hogy sokan fanyalogva fogadják az elektromos hajtású járműveket. Azonban be kell látnunk: a technika fejlődését nem lehet megállítani, és tekintettel az apadó kőolaj-készletekre az emberiségnek lépnie kell. Ezen első lépések egyike, egy teljesen használható nagyvárosi közlekedési alternatív

Elolvasom »
Vectrix: Teszteltük az elektromos robogót

A nagyon kétpetéjű ikrek

2009. március 17., kedd

A szezon eleji, motorozásra még csak komoly korlátokkal alkalmas időjárási körülmények között ért az a megtiszteltetés, hogy bejárathattam a BMW új országúti sportolóját, a K1300S modellt. Egy rövid etapra felülhettem csupasz testvérére is, így ha tesztet nem is, egy gyors élménybeszámolót mindenképp

Elolvasom »
Menetpróba: BMW K1300S és K1300R

Hirdetés

Kontinenseken át

2009. február 24., kedd

A Honda hosszú távú túramotor-flottájának középső tagja az 1300 köbcentiméteres, már nevében is a vén kontinens átszelésére született ST1300, népszerűbb nevén a Pan. Mivel magam is a hosszú túrák kedvelője vagyok, logikusan esett rá a választásom. Egy sajnálatos baleset miatt csupán három hónapo

Elolvasom »
Teszt - Honda ST1300 Pan European

A kétarcú démon

2009. január 09., péntek


Azt hiszed, boldog az életed,
ha a kétarcú démont nem ismered.
Az ördög angyali álarcot ölt,
közben mindent a földre söpör,
nevetve, vidáman tapos rajtad egyet,
míg mosolyogva lágyan simogatja tested.

Lengyel Jolán

Elolvasom »
Teszteltük: Honda VFR800, a kétarcú démon

Botsáska a világ körül

2008. december 24., szerda

Nagyon vártam ezt a motort. Talán semmit ennyire ebben az évben. Hiszen első ránézésre, sőt első üléspróbára is a Yamaha Teneré az a kétkerekű, amely alkalmas a hosszabb túrákra és a könnyű terepezésekre is, így közel áll a szívemhez. Aztán végre beindíthattam, és nekiindultunk. (…)

Elolvasom »
Teszteltük az új Yamaha Tenerét

A vágy villamosa

2008. december 01., hétfő

Az automata órák, a Milka csoki, a jólét, no meg természetesen a környezetvédelem hazájából érkezett az első teljesen elektromos motorkerékpár, amelyet sorozatban gyártanak, és amely Magyarországon is megvásárolható. Kitörő lelkesedéssel vártuk a tesztet, hiszen belekóstolhattunk a lehetséges jövőbe.

Elolvasom »
Kipróbáltuk az elektromos endúrót

Tudathasadás

2008. november 22., szombat

Kanyarodjunk egy pillanatra a kategória eredeti profiljához! A legelső kérdőjelem, hogy mi szükség egy olyan robogóra, amely négy másodperc alatt van százon, és „végre” vígan üti a kétszázat. (...)

Elolvasom »
Teszteltük a 75 lovas Gilera robogót

Hirdetés

Új dimenzió

2008. november 20., csütörtök

Maga Michael Schumacher pedig a következőket nyilatkozta: „Motorkerékpárt csak akkor vezetek, ha magamat biztonságban tudhatom. Ezért támogatom a Schuberth-et a még biztonságosabb sisakok fejlesztésében. És ez az összes utcai motoros hasznára válik. Legyen igaza! (...)

Elolvasom »
Teszt - Schuberth C3, a legcsendesebb bukósisak

A body builder

2008. november 14., péntek

A nagy Hornethez hasonló teljesítményű motorkerékpárokat könnyen gondolja valami fékevesztett ördögmasinának az, aki még nem próbált ilyet. A valóság azonban, hogy egy jó futóművel rendelkező motorkerékpár megdöbbentően barátságos tud lenni, még akkor is, ha a belepakolt lóerőket nézve az ember ezt

Elolvasom »
Teszteltük: Honda CB1000R Hornet

A terep gigászai

2008. szeptember 21., vasárnap

Néhány éve két európai motorgyártó minden korábbinál hatalmasabb hard-endurókkal jelent meg a piacon. A próbálkozást nem kísérte siker: a két modellt ma már nem gyártják. A KTM 950 Super Enduro és a BMW HP2 pedig bizony megér egy komolyabb misét! (...)

Elolvasom »
A terep gigászai

Bájos rémek

2008. szeptember 08., hétfő

Azt gondolom, hogy a B-King és a Hayabusa semmiképpen sem egy kategória, ám bődületes teljesítményük elegendő okot ad arra, hogy mégis egy összehasonlító tesztben emlékezzünk meg a két motorkerékpárról. Az is igaz, hogy mindkét motor annyira extrém, annyira távol van attól, amit emberinek nevezünk, hogy

Elolvasom »
Teszteltük a közel 200 lovas Suzukikat

Ígéretes jövőkép

2008. szeptember 02., kedd

A KTM ígérete szerint az új 690-es endúrójuk közelebb került a többcélú felhasználáshoz, mint alapvetően a terephasználatot kedvelőket előnyben részesítő elődje. Egy kimerítő menetpróbával igyekeztünk a végére járni, igaz-e a gyár ígérete. (…)

Elolvasom »
Teszteltük: KTM 690 Enduro

Hirdetés