Kiemelt tartalom

Légzsák a bukósisakban

2008. október 13., hétfő

Roppant tanulságos videóra bukkantunk: a DEKRA biztonságtechnikai laboratóriuma éles tesztre fogta be a spanyol APC által gyártott légzsákos bukósisakot. (...)

Elolvasom »
Videó: Légzsák a bukósisakban

Legyünk sokkal ügyesebbek!

2008. október 07., kedd

Régi nagy igazság, amelyet állandóan olvashatunk az Onroad.hu hasábjain is: gyakorolni nem lehet eleget. Meg voltam győződve róla, hogy jómagam nagyon jól kezelem a motoromat. Azután kiderült, hogy bőségesen van még hova fejlődnöm. (...)

Elolvasom »
A rend segítőkész őrei

Hirdetés

És megremeg a föld…

2008. október 02., csütörtök

Azóta ismerem ezt a motort, amióta megérkezett Magyarországra. Láttam közelről, szállítottam az autómmal, azonban soha nem sikerült eljutnom egyetlen versenyére sem. Így a hangját sem hallottam. Az utolsó, versenyszempontból már semleges jelentőségű futamon pótoltam ezt a hiányosságot. Megrázó élménybe

Elolvasom »
Videó és interjú: A leggyorsabb magyar Harley-Davidson

A terep gigászai

2008. szeptember 21., vasárnap

Néhány éve két európai motorgyártó minden korábbinál hatalmasabb hard-endurókkal jelent meg a piacon. A próbálkozást nem kísérte siker: a két modellt ma már nem gyártják. A KTM 950 Super Enduro és a BMW HP2 pedig bizony megér egy komolyabb misét! (...)

Elolvasom »
A terep gigászai

Tiszadobon jártunk

2008. szeptember 15., hétfő

Partneroldalunk, a Motorozz.hu néhány lelkes és elhivatott tagjának szervezésében immáron negyedik alkalommal látogattak el motorostársaink Tiszadobra, a Gyermekotthonba. Adományokat vittek a kis lakóknak, valamint együtt töltöttek velük egy kellemes délutánt. Ezúttal velük tartottunk mi is. (...)

Elolvasom »
Példamutató motorosok

Vigyázat! Versenymotor az utcán!

2008. szeptember 11., csütörtök

A Yamaha bemutatta új literes szupersport-motorját, a 2009-es YZF-R1-et. A Ducati Desmosedici RR után, amely gyakorlatilag egy versenymotor közúti közlekedésben kötelező berendezésekkel felszerelt változata, ez a motor tartalmazza a legtöbb MotoGP technikát. (...)

Elolvasom »
Teljesen szokatlan motorkonstrukció az új Yamaha R1-ben

A Diversion visszatért!

2008. szeptember 09., kedd

Pár napja számoltunk be a Yamaha Diversion visszatéréséről szóló pletykáról. A hivatalos megerősítésre sem kellett sokat várni, igaz az akkor bemutatott kép és a valóság gyakorlatilag köszönőviszonyban sincs egymással. (...)

Elolvasom »
Részletek az új Yamaha Diversionról

Hirdetés

Mattighofeni vadállat

2008. szeptember 08., hétfő

Mattighofenben nagyon komolyan gondolják a “Ready to Race”, azaz versenyfelkészítésű utcai motorjaik gyártását. Ebben a szellemben született meg a hivatalosan csak 2009 tavaszán debütáló 990 Supermoto R, az LC8-as család legvadabb aszfaltos gyermeke. (...)

Elolvasom »
Mattighofeni vadállat

Bájos rémek

Azt gondolom, hogy a B-King és a Hayabusa semmiképpen sem egy kategória, ám bődületes teljesítményük elegendő okot ad arra, hogy mégis egy összehasonlító tesztben emlékezzünk meg a két motorkerékpárról. Az is igaz, hogy mindkét motor annyira extrém, annyira távol van attól, amit emberinek nevezünk, hogy

Elolvasom »
Teszteltük a közel 200 lovas Suzukikat

Ígéretes jövőkép

2008. szeptember 02., kedd

A KTM ígérete szerint az új 690-es endúrójuk közelebb került a többcélú felhasználáshoz, mint alapvetően a terephasználatot kedvelőket előnyben részesítő elődje. Egy kimerítő menetpróbával igyekeztünk a végére járni, igaz-e a gyár ígérete. (…)

Elolvasom »
Teszteltük: KTM 690 Enduro

Hirdetés