Kiemelt tartalom

Botsáska a világ körül

2008. december 24., szerda

Nagyon vártam ezt a motort. Talán semmit ennyire ebben az évben. Hiszen első ránézésre, sőt első üléspróbára is a Yamaha Teneré az a kétkerekű, amely alkalmas a hosszabb túrákra és a könnyű terepezésekre is, így közel áll a szívemhez. Aztán végre beindíthattam, és nekiindultunk. (…)

Elolvasom »
Teszteltük az új Yamaha Tenerét

Sisak Drapál János emlékére

2008. december 23., kedd

Világszerte bevett szokás, hogy a még aktív, vagy már visszavonult nagy motorversenyzők futamokon használt sisakjainak fényezésével utcai modelleket díszítenek és forgalmaznak. Most végre elkészül a legendás Drapál János emléksisakja is! (...)

Elolvasom »
Sisak Drapál János emlékére

Hirdetés

Átadták az első V-Maxot

2008. december 20., szombat

A motor speciális értékesítési csatornán keresztül szerezhető be: kizárólag internetes megrendelést követően juthat hozzá tulajdonosa. Így tett Forgács Ákos is: a bemutatót követően kisvártatva megrendelte álmai motorját. Így hazánkban elsőként vehette át a fekete vadállatot. (...)

Elolvasom »
Átadták az első V-Maxot Magyarországon

Európa másik arca

2008. december 05., péntek

Túl vagyunk hat országon és 4500 kilométeren, de vár még ránk hét csodaszép, különleges és már az Európai Unióhoz tartozó állam. Nekiveselkedünk hát a hátralevő, több mint ötezer kilométeres távnak, hogy a végén felejthetetlen, élményekben gazdag túrát mondhassunk magunkénak.
(Ez a cikk a Mind

Elolvasom »
A Nordkapp és Észak-Európa

A vágy villamosa

2008. december 01., hétfő

Az automata órák, a Milka csoki, a jólét, no meg természetesen a környezetvédelem hazájából érkezett az első teljesen elektromos motorkerékpár, amelyet sorozatban gyártanak, és amely Magyarországon is megvásárolható. Kitörő lelkesedéssel vártuk a tesztet, hiszen belekóstolhattunk a lehetséges jövőbe.

Elolvasom »
Kipróbáltuk az elektromos endúrót

Európa két arca

2008. november 28., péntek

Téli álmodozások nagy túraterveket szülnek, de legtöbbjük meg is marad ezen a szinten. Az én álmom azonban testet öltött, olyannyira, hogy az eredendően hatezer kilométeres túra később kilencezer fölé dagadt.
(Ez a cikk a Minden Motor magazin 2008. októberi számában jelent meg.)

Elolvasom »
Motorral a szovjet utódállamokba

Tudathasadás

2008. november 22., szombat

Kanyarodjunk egy pillanatra a kategória eredeti profiljához! A legelső kérdőjelem, hogy mi szükség egy olyan robogóra, amely négy másodperc alatt van százon, és „végre” vígan üti a kétszázat. (...)

Elolvasom »
Teszteltük a 75 lovas Gilera robogót

Hirdetés

Új dimenzió

2008. november 20., csütörtök

Maga Michael Schumacher pedig a következőket nyilatkozta: „Motorkerékpárt csak akkor vezetek, ha magamat biztonságban tudhatom. Ezért támogatom a Schuberth-et a még biztonságosabb sisakok fejlesztésében. És ez az összes utcai motoros hasznára válik. Legyen igaza! (...)

Elolvasom »
Teszt - Schuberth C3, a legcsendesebb bukósisak

Légzsák a Beringtől

Az autókban lassan szériafelszereltségnek minősülő légzsák a motorosok számára még kuriózumnak számít. Az alkalmazás számos technikai problémát vet fel, amelyek megoldására egyelőre kevés gyártó vállalkozik. Egyikük a Bering: légzsákos kabátjukat 2009. szeptemberében tervezik piacra dobni. (...)

Elolvasom »
Videó: Újabb életmentő eszköz

A body builder

2008. november 14., péntek

A nagy Hornethez hasonló teljesítményű motorkerékpárokat könnyen gondolja valami fékevesztett ördögmasinának az, aki még nem próbált ilyet. A valóság azonban, hogy egy jó futóművel rendelkező motorkerékpár megdöbbentően barátságos tud lenni, még akkor is, ha a belepakolt lóerőket nézve az ember ezt

Elolvasom »
Teszteltük: Honda CB1000R Hornet

Hirdetés